Trash of the Count's Family Rozdział 1: Prolog

Tłumacz: Aquarius
Betareader: rolzik


Kiedy otworzyłem oczy, znalazłem się wewnątrz powieści.

„Narodziny bohatera”.

„Narodziny bohatera” były powieścią skupioną na głównym bohaterze Choi Hanie, uczniu liceum, który został przeniesiony z Ziemi do innego wymiaru. W tym czasie narodziło się wielu bohaterów kontynentu.

Stałem się częścią tego dzieła, wyrzutkiem pochodzącym z rodziny hrabiego, która nadzorowała wioskę napotkaną przez Choi Hana jako pierwszą.

Problemem było to, że Choi Han postradał zmysły po tym, jak wioska i jej mieszkańcy, zostali zniszczeni przez skrytobójców.

Jeszcze większym problemem był fakt, że głupi śmieć, którym się stałem, nie wiedział o tym i zadarł z Choi Hanem tylko po to, aby skończyć pobitym na kwaśne jabłko.

— To będzie problem.

Czuję, że coś poważnego mi się przydarzyło.

Ale warto spróbować i uczynić to moim nowym życiem.


Poprzedni rozdział | Następny rozdział

Komentarze

Popularne posty